fredag 11 mars 2011

Lagt av med bloggen?

Det ser ju inte bättre ut så sällan som jag uppdaterar den. Jag har förtsått nu att det är mycket krävande att skriva en blogg. Det förutsätter att man uppdaterar den minst en gång om dagen, helst flera gånger (enligt vad jag har läst på andra bloggar). Och det i sin tur förutsätter att man har något att skriva om. Och det har inte jag. Jag vill inte skriva om tråkiga vardagshändelser. Och eftersom jag just nu inte känner mig rolig har jag heller inget roligt att skriva om. Och på något sätt så har det känts som att jag måste skriva något, vad som helst för en blogg skall ju uppdateras ofta.... så istället för att ha kul med bloggandet så har det istället blivit ett tvång.

Så just nu lägger jag av.............och återkommer när jag känner för det.

PS; men läs gärna mina favoritbloggar - de finns i listan till vänster - De Är Roliga!

(jag är fortfarande rökfri - den längsta tid jag varit rökfri sedan 15 år tillbaka, det var då jag höll uppe i 1 år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar